Pieredzes stāsti

Cilvēku ar invaliditāti iekļaušana – sociālā uzņēmuma “Sonido” stāsts

Inga Muižniece kopš 2013. gada vada pašas dibināto sociālo uzņēmumu “Sonido”. Ideja par savu uzņēmumu nāca tikai vēlāk – sākumā bija sapnis un ideja par zvanu centru, kurš primāri būtu domāts cilvēkiem, kuri vēlās parunāties.

“Vienkārši parunāties par jebkuru tēmu vai problēmu, kas viņam ir svarīga, tādejādi arī mazinot atstumtību un vientulību. Kad sāku pētīt, vai šāda tālruņa līnija jau eksistē, izrādījās, ka nē. Tā arī radās sociālais projekts “Parunāsim?”, stāsta I. Muižniece. Šobrīd sociālais uzņēmums “Sonido” nodarbina 21 darbinieku, tostarp no 12 sociālās atstumtības riska grupām. “Sonido” zvanu centra pieprasītākais pakalpojums ir ienākošo zvanu serviss, kas ietver dažādu nolūku virtuālo sekretāru pakalpojumus, tostarp atsauksmju tālruni, sūdzību pieņemšanu un klientu atbalstu. Projektā “Parunāsim?” strādā cilvēki ar invaliditāti, kuri paši ir izgājuši cauri dažādiem dzīves posmiem un prot ar empātiju uzklausīt zvanītājus.