Pētījumi
Deloitte Global 2024 Gen Z and Millennial Survey
Aptaujas, kas notiek jau 13. gadu pēc kārtas, ietvaros ir apzināti vairāk nekā 22 800 respondentu 44 valstīs, lai pētītu viņu nostāju un viedokli par darbu un pasauli viņiem apkārt.
Pieejams:
Citi resursi
Pētījumi
Pētījumi
Pētījumi
Šis ir ceturtais ziņojums McKinsey sērijā, kurā tiek pētīts dažādības ekonomiskais pamatojums, sekojot iepriekšējiem ziņojumiem "Kāpēc dažādība ir svarīga" (2015), "Rezultātu sasniegšana ar dažādību" (2018) un "Dažādība uzvar" (2020). 2023. gada ekonomiskais pamatojums ir spēcīgākais kopš ir sākta šī izpēte. Būtisks jaunatklājums ir tas, ka dažādības vadība pārliecinoši saistās ne tikai ar uzņēmumu izaugsmes ambīcijām un lielāku sociālo ietekmi, bet arī ar apmierinātāku darba kolektīvu.